Day by day

 Hai uolls. Selamat pagi dan salam satu Malaysia *tunjuk peace* . Oh, sudah lama tidak ku singgah di blog yang usang ni. hm hm i'm so sorry baby, busy sangat. Tahun 2014? tahun yang membusykan.

Hari demi hari, penuh liku-liku yang perlu ditempuhi sendiri. Dah upper six aku. Dah 19 aku? Semakin hari semakin tua. Tua? No. Muda lagi okey *jeling* Huhu. Best tak jadi form six? Tak tahu nak cakap macam mana. Ada masa best, dan ada masa kita akan cakap *huh! stress lah banyak sgt peraturan! aku dah form6 lah, tak pyh lah buat peraturan beria sgt lah, serabut* Haa, itu salah satu ayat nya, actually banyak lagi word yang keluar agak k***t .

Best form six sebab aku dapat kawan-kawan yang very sporting, happening, funnying, gileying dan pelbagai ing lah~ Lagi satu banyak aktiviti kite orang dapat lakukakn. Contohnya baru-baru kita orang dapat pergi Pusat Kokurikulum Kg Pandan Kuantan. Buat aktiviti abcelling, apung diri n berkayak. K sewonok tangat, nak pergi lagi!


Form six girls here >.<

Okey lah, aku busy nak siapkan ProBlemS (PBS) ni. good bye. See you for the next entry. Ilalliqa' , Semoga hari ini lebih baik daripada semalam dan semoga hari esok lebih baik daripada hari ini >.< 


Thanks Sudi Baca Entry Nie. I Love You

No comments:

Post a Comment