Hari yang sepatutnya indah

Hai assalamualaikum dan salam 1 Malaysia . Ala dah lama nya tak menari nari di keyboard laptop yang cun melecun nih. Hehe. Rindu kud. lalalala~ Actually sejujurnya aku memang busy dan busy itulah adalah aku dan aku memang busy dan busy sangat-sangat. Ada faham? Yesss i doo, yess i do~~~

Back to the topic "Hari yang sepatutnya indah" Apakah? Haa nih nak habaq nih, dengaq betol-betol cik habaq nih. semalam birthday gua lah bro, umur gua dah 19 lah bro, gua dah besar lah bro dan gua dah matang lah bro, lu jangan macam-macam lah. Ada brani mau lawan? hehehe ter"over" pulak. Alhamdulillah syukur ke hadrat illahi kerana aku masih diberi nafaz untuk terus beribadah kepadamu :') Terima kasih ya Allah kerana tahun nih aku masih bisa menyambut hari kelahiran aku bersama orang-orang yang tercinta.

tapi

Hm tahun nih lain dari yang lain. Bukan tak seronok tapi tak best. Hm yelah tade kek tade surprise tade hadiah, tak syok lah, sedih kud, tp tak kisah pun. Hm Hm. Dah lah ramai lupa birthday aku, memang org kata biasa je tapi aku nih lain, aku sangat sensetif kalau orang tak ingat tarikh birthday aku nih terutama bagi org yang aku sayang. Hm betol orang cakap makin meningkat usia ni sebenarnya semakin menjadi jadi perangai kita. Hm nak buat macam mana, tu dah sifat aku!

Kadang-kadang nak rasa macam orang lain, ada surprise orang buat. Tapi aku tahu semua tu tak akan ada. Sebab orang yang aku sayang pun lupa hari semalam birthday aku. Sedih memang lah sedih tapi nak buat macam mana. Ingatkan orang call dia, dia nak lah wish special-ii untuk aku, buat aku gelak ke, nih kena marah adalah. Hm k itulah hadiahnya agaknya. Hm sedih Allah sahaja yang tahu.

Ye aku kena banyak bersabar. Lepas nih dah malas nak fikir benda benda nih lagi. Aku nak belajar , nak dapat 4Flat, nak masuk U, nak berjaya di DUNIA dan AKHIRAT! Ya Allah Amin :') Now, aku nak lupakan kisah lampau, aku akan pastikan sejarah yang lalu tak akan berulang lagi! Ingat! Tak akan berulang lagi.

Biarkan,
Biarkan aku pergi membawa diri
Diri yang lara ini

Biarkan,
Biarkan aku bersendirian di hujung dunia
tanpa mereka yang aku sanjungi

Biarkan,
Biarkanlah semuanya berlalu di bawa angin kencang

Biarkan,
Biarkan semua memori itu beku di telan zaman

Biarkan,
Biarkanlah
Kerana aku tahu

Aku masih bisa berdiri

Aku masih bisa berjalan

Aku masih bisa berfikir

Dan Aku masih bisa berperang! Berperang dengan air mata

Kerana Aku ada ALLAH YANG MAHA BERKUASA :')




Thanks Sudi Baca Entry Nie. I Love You

1 comment:

  1. Проститутки и шлюхи Днепропетровска хотят секса и развлечений. Возми с собой блядь в путешествие.

    ReplyDelete