Aku yang dulu bukanlah yang sekarang.

Hai, hallo. Salam satu Malaysia, satu blog. Hmm, sejak dua menjak tiga empat menjak ni aku semakin lupa dengan kau kan blog. Hukhuk, bukan ite sengaja, ite sibuk sangat. Almaklumlah org ada dua rumah ni kan. Dah duduk hostel haruslah aktiviti mengupdate, meronggeng, merenggeng ni tidak boleh diteruskan lagi, harus berpada-pada segalanya. Sadis sungguh, sabar sajalah.

13.6.13 --> Cantikkan tarikh ni? Huhu well~ Tarikh birthday siapakan :-) Iyee aku tahu tarikh ni dah berzaman lepas, tapi aku tetap nak story juga. Hihi. Tahun ni aku sambut bufday kat hostel dengan kawan-kawan. Malam tu aku ingatkan semua kawan-kawan aku yang hari rabu birthday aku. Hihi. Malam tu, Lepas solat maghrib n isyak terus pergi prep malam, tiba-ii nampak ada bungkusan warna pink. Omaigod, hadiah kah? Siapa yang bagi pulak ni? Berdebar tak payah cakap lah. Aku tanya semua org, sape bagi ni? Tapi sorang pun tak mengaku. Hmm akhirnya aku buat dono je lah. Btw, terima kasihlah siapa yang bagi hadiah tu, sebiji mug and sudu yang tangat tomei, aumm :* Hari yang dinanti telah tiba. Aku sampai je kelas, ada 1 kad besar, dua pek wafer dan satu nota kecil atas meja ucapan selamat hari lahir from maira n dayah. Terharu sangat. Aumm :* Hihi . Pastu lepas rehat pulak, angah bagi gula-ii apple n nota kecil yang comel. Pastu ika pula bagi frame gambar , dan yang lain-ii bagi nota kecil yang comel. Wani pula bagi cadbury kat aku. Oh thanks a lot! Rasa terharu sangat walau tak dapat sambut dengan family n dia. Hmm :')

Tapi tak sangka sangat masa balik kuantan hari tu celebrate juga. Mak buat kenduri makan sikit-ii kat kampung and tak sangka ada juga kek febret aku. Huuuuuuuuu, dap nya. Rasa macam nak makan kek tu pulak sekarang, eh eh, puasa puasa. hihi

Taraaaaaaaaa, fatanah dah belah kek ni :* aummmmmmm masuk dalam mulut, erm dap nya :* Hihi

Next story. Selamat menyambut bulan ramadhan :-) Alhamdulillah masih berpeluang untuk merasai bulan yang penuh barakah ni :') Tahun ni aku kena belaja berpuasa kat asrama. Sahur? Jarang sekali aku sahur tapi sahur juga. Boleh tahan makanannya, nasi lauk ayam goreng, ada 2 ketul nugget n telur goreng serta air milo. Dap kan? emm dap ngat. Makan berbuka juga sama. Yang pentinga ayam kena ada, sayur aku tak ambil, erm, boleh laa . Bersyukur dgn rezeki yang ada, janji dapat berbuka . alhamdulillah :-)

Okey lah, aku rasa sampai disini saja coretan ku. Tidak tahu hendak berbincang apa lagi. Hmm, jangan risau. Kalau ada masa nanti aku update. Khas untuk hari raya :-) gtg Bye :*
Thanks Sudi Baca Entry Nie. I Love You

No comments:

Post a Comment