Mari sini nak bercerita sikit ;)

Hai, selamat petang dan selamat sejahtera readers sekalian. Untunglah sangat budak lain yg dah merdeka kan kan? Aku ni yang masih belum dimerdekakan, ada 3 paper lagi tapi cara aku macam dah habis semua. Serius, dah tak ada mood nak buka buku. Astagfirullahalazim, kenapa ni fatanah? hmm, aku bukan sengaja, tu lah jgn bagi aku cuti lama-lama, nanti aku akan buat cuti sampai setahun -,-

Padahal, subjek bahasa arab n quran sunnah ni aku target A+ tapi kenapalah susah sangat nak study ni cik fatanah? hmm, pleaselah mood datang semula kat fatanah, jangan lari dari aku oke?. Hmm. Oke oke. insyaAllah. Aku akan berubah menjadi lebih jadi rajin! rajin! dan rajin untuk study, doakan fatanah jadi seorang pelajar yang rajin. oke oke? Hmm :(

Semenjak dua menjak ni aku memang tak cukup tidur, dan tidur aku memang tak teratur langsung. Acaney tu? Hmm, malam pertama tu aku tak tidur sampai pukul 3pagi, bangun pulak pukul 11 pagi, teruknya anak dara sorang ni tapi nak buat mcm mana, penat sangat jaga baby tengah2 malam. Biasalah baby ni tengah2 malam baru nak berjaga minta susu, bila siang malas pula nak celik mata tu, sabar je lah.

Dan semalam aku dah buat jadual sendiri. malam aku nak tidur lepas isya' dalam pukul 9 kemudian wajib bangun semula pukul 12 malam sebab time ni baby tengah jeling2 then tidur balik pukul 3 pagi, bangun pagi esok pukul 6.30. Solat, bersihkan diri, study, jaga baby n tidur pada waktu2 yang lapang. Haa, amacam? Oke tak jadual aku kali ni? Demi anak saudara tercinta aku sanggup berkorban :* 

Ikutkan malas juga nak berjaga-jaga tengah malam ni, dah diketahui umum yang aku ni sangat suka tidur *kenyit mata* hee. Tapi nasib baiklah ada Mr. Love temankan sekali Ni rasa terharu sangat nie, semakin hari semakin sayangg :* Setiap malam mimpi yang indah-indah sokmo bila dilamun cinta cenggini. Eh, tergatal pulak dalam entry ni, maaf maaf, aku mmg sedang dilamun cinta sekarang :* Aww 

Oh ya, lupa nak bagitahu. nama anak saudara aku Fadhwaa bt Fadhlullah. Simple and sweet kan? Tak perlu rasanya nak nama panjang-panjang kalau setakat nak panggil anak dgn nama boboy or gegirl. Yang ni nama dia fadhwaa, panggil pun fadhwaa, tak perlu nak fad2 ke waa2 ke. Bila panggil je baby fadhwaa pasti dia akan tersenyum lebar. omg, soo sweet like your aunty, lol -,- 

 Aku seorang perempuan, anda juga mungkin seorang perempuan, dan perempuan selalu dianggap lemah. Adakah kita biarkan saja orang berkata sebegitu? Tidak bagi aku ! Bagi aku perempuan sangat kuat. So anda perempuan di luar sana, percayalah anda seorang yang kuat! Janganlah disebabkan seorang lelaki anda jatuh bergolek. :') 

Thanks Sudi Baca Entry Nie. I Love You

No comments:

Post a Comment