Bulan ini milikku :*

Hai, apa khabar reader2 yang cute semua? Harap-harap korang semua berada dlm keadaan sihat. Actually, dah lama sangat tak menari-menari di keyboard laptop untuk meng"update" blog yang cung ni. Bukan sengaja, tapi busy sangat. Sorry ea blog. Dan sekarang baru ada masa nak share story. Dalam masa seminggu ni macam2 ceritalah nak bagitahu. Dan semuanya happy story :') 

17.11.2012 Pukul 7.20 ;
                              Sudikah awak menjadi buah hati saya? 

Omg, soo sweet. Aku, aku, akuuu malu sangat kalau bab2 cenggini. Tapi cover cun laa sikit --' . Ya Allah, tuhan je tahu gembiranya hati ni. Suka suka suka *gedik* 

A: Awak janji tak tinggalkan saya?
                                                 B: janji sayang :*

Perkataan janji ni betul ke? Betul ke bohong? Seriknya :'( Semua org boleh ckp "oke, aku janji" lol, tapi hakikatnya apa? Hmm, aku harap sangat hubungan ni kekal sampai bila-bila. Aku tak nak rasa sakit hati macam dulu lagi! Aku tak nak kecewa lagi! Aku nak lupakan semua yang pernah berlaku dalam hidup aku dulu! Aku tak nak ingat semua tu lagi! Aku hanya nak rasa bahagia, Bahagia dengan orang yang aku sayang. Doakan ea. Tingtongg :')

Story ke dua. Jengjengjenggggggggggg :


Oke, comel tak baby ite ni? Ite baru lahirkan dia tau. Lol, bukan bukan. Maksudnya, kakak ipar ite baru lahirkan dia. Hee. Cuba teka baby girl ke boy? Haa, boy, Eh? salah lah, gegirl tau. Nanti ite nak main masak-masak dengan dia tau. Jangan jeles. Hee 

Tapi sejak semalam sedih sangat. Baby kena masuk wad, sebab kuning. Dari semalam tak jumpa dia, Oh, rindu sangat-sangat. Malam tadi paling rindu sekali, cium bantal dia je. hmm. Pagi tadi tak pergi kelas pun, basuh baju dia, lampin dia, sekarang kemas-kemas barang dia, dapat tengok katil dia je. Hmm, aunty rindu baby sangat2, cepatlah balik sayang :(

Tapi rasa bersyukur sangat, tadi akak call kata baby dah hampir sembuh. Alhamdulillah :') baby, nanti aunty nak kiss2 baby, peluk2 baby, cubit2 pipi baby sebab aunty rindu sangat3. Muah setepek :* Okelah, lain kali pula aku update ea. Nak story pasal exam pulak, InsyaAllah kalau dipanjang usia :) See you, Byee^^



Thanks Sudi Baca Entry Nie. I Love You

No comments:

Post a Comment