The Ho Ho Ho Holiday .___.

Hai, good evening uolls yang tersayang. Apa khabar orang disitu, sana, sini ? Harap berada dalam keadaan sihat walafiat. Alhamdulillah, aku semakin sihat, comel dan cun melecun *mohon muntah* Walaupun sesakit mana hati ni, kita kena sentiasa kuat sebab Allah sentiasa ada bersama kite. Cool babeh. Allahuakbar  :') 

Sebenarnya aku ni sangatlah bosan, ingatkkan nak ikut mak balik kampung tapi abah tak kasi, suruh baca buku kat rumah *macamlah aku rajin sgt* Puih. So, apa lagi aku bermaharajalela lah kat rumah yang sunyi sepi ni, tape, aku pasang radio kuat2. Kesah org sebelah nak mara. Harhar *evil laugh* 

Eh, lupa nak story pasal result. Oke alhamdulillah buat masa sekarang tak ada lah yang fail lagi. Syukur alhamdulillah tapi belum ada rezeki nak dpt A lagi, sampai B saja mampu. Hmmm :'{ K, tape lah, mungkin SPM sebenar nanti. insyaAllah, janji usaha tetap ada kan ? :') 

Okelah, orang nak tunjuk gambar-gambar orang masa pergi cameron mnggu lepas *tak ingat tarikh* Dah lama sangat tak jejak kaki kat cameron, rindu gila lah. Tapi sehari jeh pergi sana sebab tak cukup masa. K, tapelah, janji happy sangat-sangat dgn family tersayang. Enjoy yeh~ 

Petik strawberry. Nak ? ^^

With mama cute yang tersayang :*

Subhanallah, cantikkan permandangan kat cni ? 

Fit. Fana :* 

Hai halo. Lol :*


Maaflah, aku dah tak aktif dengan facebook, gambar2 pun dah malas nak masuk kan dlm facebook. Sekarang aku on twitter jeh. mahu follow ? Oke tekan https://twitter.com/FanaaApple ^^


Thanks Sudi Baca Entry Nie. I Love You

No comments:

Post a Comment