Fikir Dan Pandang Ke Masa Hadapan. TRIAL !




Hai, selamat sejahtera dan selamat petang kepada rakan handai sekalian. sebelum tuh, nak mengucapkan SELAMAT HARI MERDEKA. Yeahh^^ . Tapi aku belum dimerdekakan lagi. Tunggulah tarikh 6.12.2012, mmg merdeka habis-habisan. Piwwittt ~ Alhamdulillah, kesihatan aku bertambah-tambah baiknya, ini semua berkat doa orang yang tersayang. hihi ;) 

Hari khamis lepas, sibuk kemas dewan. Untuk apa ? Haih, tak ingat ke esok kami semua trial SPM. Mula-mula pasang label meja, susun-susun meja, dapat tahu, aku duduk belakang sekali. Tak payah cakap, mmg terlompat-lompat kat dlm dewan *lompat dlm hati jeh* Tiba-tiba ada budak cakap, meja kelas kite orang terbalik, last-last aku lepas depan sekali dan hujung sekali. hoooo, wat the hal lah, tapi nasib baik dekat air cond ;)

Nak dengar satu story ? Hihi. Sebenarnya, sekarang aku tengah belajar bertulisan besar. Yelah, ramai sangat complain tulisan Fatanah ni kecil molek sangat sehingga terdengar ke telinga guru kelas dan beliau turut menegur tulisanku kecik tetapi comel dan cantik  di depan pelajar kelas. Hal ini tidak berhenti sampai disitu, tulisan aku ini juga turut ditegur oleh mama and papa aku yang berada di rumah, mereka mngatakan tulisan aku susah untuk difahami kerana terlampau kecik. Huh, maaa, Ini tulisan REMAJA lah. Ceyy ;)

InsyaAllah, dengan ini, saya fatanah bt rahman berjanji akan membesarkan saiz font fatanah dari saiz 8 kepada saiz 42. Puas hati semua ? Puas puas ? Orang duduk KL boleh baca tulisan aku kalau cenggitu, nak menyatakan betapa BESAR nya tulisan aku. Yeahh ^^. tapi satu lagi masalahnya. Nak dekat-dekat exam nie mata pula buat hal. 

Semalam cek mata dan doktor cakap, mata aku ni teruk sangat rabunnya sebelah kiri. Bukan teruk, semakin teruk. Dah lama benda ni berlaku tapi jenis aku yang suka buat dono dono. Patutlah, cikgu tulis lain, aku salin lain, terpaksalah copy paste dari rakan sebelah. Doktor tuh cakap salahnya sebab aku duduk belakang sekali. Eh, mana dia tahu ? Salah lah, saya duduk tengah-tengah. FYI, sekolah kami, lelaki kena duduk hadapan ibarat di medan perang, BOYS first, so girls kena mengalah. Yeke ? --' 

Satu lagi sebabnya adalah kerap penggunaan komputer dan tv yang melampau. Aku tahu aku melampau sangat gunakan komputer. Tengok sekarang aku online blog nie, guna komputerlah. Hihi. Tapi tak apa. Aku dah tempah spec baru yang comel tapi aku nak pakai time study saja. Sebenarnya aku nak tempah spec silau, tapi rabun pulak --' 


FIKIR DAN PANDANG KE MASA HADAPAN. GOOD LUCK KEPADA SEMUA RAKAN SEPERJUANGANKU SEKALIAN. DOAKAN ORANG YE :)




Thanks Sudi Baca Entry Nie. I Love You

No comments:

Post a Comment